Adviseur
Bij PiCompany begreep ik eindelijk waarom de medewerkers die ik voorheen training gaf, het binnen een organisatie als gevolg van de structuur zo moeilijk met elkaar kunnen hebben. Iedereen vindt wat van de ander, maar niemand kan het behoorlijk aan de ander uit leggen.
Kortom, hoe kijken mensen naar elkaar? Hoe beoordelen zij elkaar? Hoe communiceren zij hierover? En wat is er nodig om deze processen beter te laten verlopen, zodat zowel de mensen als de organisatie beter kunnen functioneren en zich verder kunnen ontwikkelen.
Van Nico Smid leerde ik wat validiteit en betrouwbaarheid is, en hoe belangrijk die twee zijn om in een organisatie verantwoord met je oordeel over mensen om te kunnen gaan.
Van Wouter Schoonman leerde ik wat ethiek is binnen het domein van beoordelen van mensen in organisaties, en vooral hoe je daar naar handelt.
Evelien Schippers inspireerde mij, mijn speelsheid en creativiteit die ik uit het theater ken te gebruiken in trainingen en zij liet mij zien dat wanneer je mensen wilt helpen of iets wilt leren je vooral veel van ze moet houden.